چرا بعد از کلی هزینه هنوز پیجم وارد اکسپلور نشده؟!

اگر فالوور بی‌کیفیت بزنید، اولین اتفاقی که برای پیج شما می‌افتد این است که دیگر هیچ وقت در قسمت اکسپلور یا پیشنهادات اینستاگرام قرار نمی‌گیرد؛ و این اتفاق بطور قطع رشد مجموعه شما را متوقف خواهد کرد!

تا کی میخواهید بیهوده پول خرج کنید؟!
ما در ونتون پنل در زمینه لندینگ و مدیریت پیج های اینستاگرام خدماتی که ارائه میدهیم تمام تلاشمان این است که با تبلیغات باکیفیت بیاییم کاری بکنیم که پیج اینستاگرام مشتری ما بعد از اینکه هزینه میکند برای برای تبلیغات، در قسمت اکسپلور یا پیشنهادات اینستاگرام قرار بگیرید.


در اکسپلور رفتن برای این است که زمانی که شما پست می‌گذارید، افرادی که دنبال کننده مطالبِ هم موضوعِ پیج و کسب و کار شما هستند، پیج شما را هم در هنگام بازدید از صفحات و پیج های مختلف ببینند که باعث ارتقای کیفیت و کسب کارتان میشود.

برای مثال شخصی دنبال کننده موضوعاتی مثل شال و روسری یا… هست و هنگام بازدید از پیج های مرتبط، پیج شما هم برای او نمایش داده میشود.
اگر فروشنده شال و روسری باشید محصولات شما را هم بررسی کند. یا هر موضوع و خدماتی.

مسئله مهم این است وقتی شما فالوور بی‌کیفیت میگیرید چون که قیمت پایین ‌تری دارد یا شخص فروشنده قیمت را میشکند و فکر میکنید آدم منصفی است درحالی که بزرگ ترین خیانت را در حق شما و پیج شما انجام میکند!
کافی است 1000 عضو بی‌کیفیت به پیج اینستاگرام خودتان بزنید؛ میلیون ها تومان هم خرج بکنید دیگر پیج شما در اکسپلور یا قسمت پیشنهادات قرار نمی‌گیرید. این قانون اینستاگرام است! و فقط شما پول بیهوده پرداخت میکنید!!

پس مراقب این مسئله باشید؛ وقتی که ما بعد از مشاوره قیمت میدهیم، شخص فکر میکند ما قیمتان بالاست؛ نه عزیز ما تمام این موارد را رعایت میکنیم و افزایش فالوور انجام میدهیم.

ما در ونتون پنل همواره به فکر افزایش باکیفیت اعضای صفحات اجتماعی شما هستیم پس با خیال راحت میتوانید این کار مهم را به ما بسپارید.