ونتون پنل شما را با یکی از روش های تازه و موثر افزایش ممبر گروه آشنا می کند.
خرید ممبر گروه به گروه تلگرام از جمله روش هایی است که می توانید با هزینه مناسب و زمان کوتاه گروهی موفق داشته باشید.
در این روش شما می توانید ممبر گروه رقبای خود را بررسی کنید و آنها را به گروه خود اضافه کنید. در نتیجه با استفاده از این روش ممبرهای گروه خود را به صورت هدفمند افزایش میدهید. این کار گروه شما را فعال تر میکند، باعث دیده شدن بیشتر و بهتر شما میشود. در نهایت شما می توانید به هدف خود برای داشتن گروه کسب و کار فعال و موفق برسید که برای شما درآمد بالایی ایجاد می کند.
ونتون پنل این خدمات را به شما ارائه می کند.

ممبر تارگت یا هدف چیست؟
در روش خرید ممبر گروه به گروه تلگرام, به اعضایی که از گروه های هدف ( گروه هایی که می خواهید اعضای آنها را به
گروه خود منتقل کنید) به گروه شما اضافه می شوند اعضای هدف گروه نامیده می شوند.

روش کار ممبر گروه به گروه
در این سیستم پیشرفته روش کار به این صورت است که کاربرانی از سمت ما عضو گروه مبدا میشوند و سعی میکنند کاربران گروه های مبدا یا همان گروه هدف را آنالیز و به گروه مقصد اضافه کنند و معمولا کاربران ما که عضو هیچ گروهی نیستند بعد از انجام کار خارج میشوند.
بنابراین ما می توانیم کاربران گروه های دیگر را به گروه شما دعوت کنیم پس شما می توانید هر گروهی را که دوست دارید برای ما ارسال کنید و ما اعضای گروه های انتخابی شما را به گروه شما دعوت خواهیم کرد.

مزایای خرید ممبر گروه به گروه
افزایش ممبر گروه هدفمند
استخراج اعضای گروه
فعال تر شدن گروه
دیده شدن بهتر گروه
هدفمند کردن گروه
به بیان ساده تر با این روش ما اعضای فعال آنلاین را از گروه های رقبایتان استخراج کرده و اعضای آن گروه را به گروه شما دعوت می کنیم. در واقع با این روش وارد بازار رقابت میشید.

آیا ممبر گروه به گروه ریزش دارد؟
مطمئناً همه قدرت تصمیم گیری دارند. اما وظیفه شما این است که گروه را به درستی مدیریت کنید و با کاربران جدید صحبت کنید و افراد جدیدی را که تازه به شما پیوسته اند متقاعد کنید تا به شما بپیوندند.
این کار را می توانید با ارسال مطالب جدید و با کیفیت انجام دهید و با ارتقا محتوای کانال یا گروه تلگرامی خود جذابیت را بالا ببرید تا میزان ریزش کاربران تا حد چشم گیری تغییر کند.
ما به شما کمک می کنیم گروه های هدف را شناسایی کرده و به گروه خود اضافه کنید. اما باید توجه داشته باشید که پس از افزودن اعضا این به شما بستگی دارد که آنها را متقاعد کنید در گروه شما باقی بمانند و از گروه خارج نشوند.

تضمین رشد کسب‌وکار وجود دارد؟
ما در ونتون پنل به شما کمک می کنیم که بتوانید گروه خود را به هدفی که دارید برسانید و رقیب جدی رقبایتان بشوید.
اگر می خواهید اعضای هدف داشته باشید می توانید از این روش استفاده کنید. اما ما توصیه می کنیم این روش را حتی یک بار امتحان کنید تا تاثیر فوق العاده‌ای را که در کسب و کار شما گذاشته است ببینید و در مدت زمان کمتری به اهداف خود برسید.