ممبر آپلودر یکی از بهترین انتخاب ها برای افزایش اعضای کاملا واقعی گروه یا کانال های شما میباشد.

حتما برای شما پیش آمده که میخواستید با رباتی کار کنید که ربات به شما پیامی مانند “برای استفاده از امکانات من باید عضو کانال اسپانسر ما شوید” را ارسال کرده است. (تصویر زیر)


این در واقع به اصطلاح جوین اجباری ربات است.
ربات مورد نظر در کانال ادمین میشود و وضعیت عضویت کاربرانی که میخواهند با ربات کار کنند را در کانال بررسی میکند و اگر کاربر در کانال مورد نظر عضو نباشد به او اجازه ادامه کار با ربات را نمیدهد.

ممبر آپلودر هم دقیقا همین به این صورت انجام میشود. یک ربات در کانال یا گروه شما ادمین میشود و جوین اجباری ربات روی آن تنظیم میشود و تمام کاربرانی که بخواهند از آن ربات استفاده کنند باید در کانال یا گروه جوین اجباری یا همان اسپانسر عضو شوند.

موضوع و نوع ربات چیست؟
عمدتا نوع و موضوع کار ربات، آپلودر رسانه است؛ برای مثال ربات مخصوص یک کانال برنامه است و هرکس بخواهد برنامه‌ی خاصی از ربات دانلود کند باید عضو کانال یا گروه شما شود. یا میتواند آپلودر فیلم و سریال باشد یا بازی یا موزیک و یا هر چیز دیگری که در نهایت همگی یک کار را انجام میدهند.

کیفیت ممبر ها چقدر است؟
با توجه به اینکه این فایل و رسانه و… که در ربات قرار میگیرد توسط کاربران واقعی قرار است دانلود شود، تمام افرادی که از این طریق عضو گروه یا کانال شما میشوند واقعی و فعال هستند و به اختیار خودشان روی دکمه عضویت کلیک کرده‌اند.

درصد ریزش و ماندگاری این نوع ممبر؟
طبیعتا اختیار ماندن و خروج کاربران واقعی دست خودشان است و پس از تکمیل سفارشتان به مرور تعدادی از مخاطبینی که به این صورت جمع کردید خارج میشوند. (این تعداد بستگی به موضوع و محتوا و جذابیت کانال یا گروه شما دارد)

شما میتوانید این نوع ممبر خاص را با کیفیت عالی و قیمت مناسب در بخش »ممبر واقعی اختیاری گروه یا کانال تلگرام« تهیه کنید

ممنون که تا انتها این مطلب را مطالعه کردید.

ونتون پنل
ارائه دهنده تبلیغات و افزایش اعضای صفحات شبکه های اجتماعی
 با قیمت های پایین و نمایندگی و کیفیت عالی